Bestellen en bezorgen

BESTELLEN

Je kunt bakbananenmeel online via de webshop bestellen. Het bakbananenmeel is verpakt in zakjes van circa 500 gram. Kies het gewenste product door met je cursor op de afbeelding te gaan staan en op ‘in winkelmand’ te drukken. Door vervolgens nog een keer met de cursor over de afbeelding te gaan, verschijnt er ‘winkelmand bekijken’. Klik hierop voor een overzicht van de geselecteerde producten. Lukt dit niet, dan kun je ook altijd rechts bovenaan op de website (naast de zoekfunctie) op de winkelwagen klikken.

 

Op de winkelmand pagina kun je het gewenste aantal producten aanpassen door op de plus of min bij ‘aantal’ te drukken. Klik op winkelmand bijwerken om je laatst ingevulde keuze te zien. Liever toch niet bestellen? Klik dan op het kruisje links van de product afbeelding, hiermee verwijder je de bestelling. Onder ‘winkelmand-totalen’ vind je een overzicht van de kosten.

 

 

VERZENDKOSTEN

De winkelmand pagina biedt de mogelijkheid om alvast inzicht in de verzendkosten te krijgen. Wil je hiervan gebruikmaken, klik dan op ‘bereken verzendkosten’ en vul het land van het bezorgadres in. Onder ‘winkelmand-totalen’ verschijnt een schatting van de verzendkosten. Femke’s Foodies levert op dit moment aan adressen binnen Nederland en België.

 

Bestellingen vanaf €40,- worden in Nederland en België gratis verzonden.

De volgende tarieven zijn van toepassing:

  • Nederland: €5,75 verzendkosten, gratis vanaf €40,00.
  • België: €8,75 verzendkosten, gratis vanaf €40,00.

 

Wil je grote hoeveelheden bakbananenmeel afnemen? Neem dan contact op via sales@femkesfoodies.nl.

 

 

CONTACT GEGEVENS

Klik op ‘doorgaan naar afrekenen’ om de contact en adres gegevens in te vullen. Wil je je product op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres? Dat kan! Vink dan het vakje naast ‘verzenden naar een ander adres’ aan en vul daar het bezorgadres in. Als je wilt, kun je een profiel aanmaken zodat de website je gegevens bewaard voor een volgens bezoek. Vink dan het vakje naast ‘een account aanmaken?’ aan en vul een zelfgekozen wachtwoord in. Bij een volgend bezoek aan de website kun je dan bovenaan deze pagina inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Femke’s Foodies respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

 

 

BETALEN

Op de afreken pagina worden de mogelijkheden waarop je kunt betalen weergegeven. Op dit moment kun je kiezen tussen iDeal en PayPal. Nadat je akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden door op het vakje links onderaan de pagina te klikken, kun je de ‘bestelling plaatsen’. Je wordt nu doorgeleid naar de betaalomgeving. Na het afronden van de betaling word je weer terug geleid naar de website van Femke’s Foodies en wordt er nog een keer een overzicht van de bestelling weergegeven. Je ontvangt een bevestiging van je bestelling in je mailbox.

 

 

BEZORGING

Nadat je betaling ontvangen is, wordt je order de eerst volgende werkdag aangeboden bij PostNL of DHL. PostNL en DHL streven er naar de post binnen 24 uur te bezorgen. Femke’s Foodies is niet aansprakelijk voor eventuele bezorg vertragingen door PostNL en DHL alsmede beschadigingen of zoekgeraakte producten. Natuurlijk vind ik het wel heel erg mocht dit onverhoopt toch gebeuren, dan komen we er vast samen uit.

 

 

BESTELLING ANNULEREN

Heb je een product besteld en wil je dit graag annuleren? Stuur dan zo spoedig mogelijk een mail naar info@femkesfoodies.nl (het schriftelijke kenbaar maken van de annulering is noodzakelijk). Indien het product nog niet verzonden is, zal deze geannuleerd worden en je geld terug gestort worden. Indien je bestelling wel al is verstuurd, weiger dan het pakket bij bezorging zodat de bezorger deze weer ongeopend mee kan nemen. Femke’s Foodies zal na een goede ontvangst van retourzending de aankoopsom vermindert met de gemaakte verzendkosten op je rekening terug storten.

 

 

BESTELLING RETOURNEREN

Ben je niet tevreden over een product dat je bij Femke’s Foodies hebt gekocht? Dat zouden we erg jammer vinden! Neem dan ook zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen twee weken na bezorging van je product contact op met Femke’s Foodies via info@femkesfoodies.nl (het schriftelijke kenbaar maken van een retournering is noodzakelijk). Vermeld daarbij de volgende gegevens:

 

– Volledige naam

– Bestelnummer

– Uw bankrekeningnummer (waarmee u ook de aankoop heeft betaald, om zo fraude te voorkomen)

– Reden voor retourzending (optioneel)

 

Alleen ongebruikte producten die in de originele, ongeopende en onbeschadigde verpakking zitten, kunnen retour gestuurd worden. Dit kan tot uiterlijk 14 dagen na bekendmaking retourzending bij Femke’s Foodies. Het retouradres te Den Haag staat vermeld op de verpakking. Bij een goede ontvangst van de retourzending wordt de aankoopsom, vermindert met de verzendkosten, zo snel mogelijk op je rekening terug gestort, en uiterlijk binnen 30 dagen. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd.

 

Retourzendingen zijn voor het risico van de koper. Dit houdt in dat Femke’s Foodies niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

 

 

KLACHT / FEEDBACK

Femke’s Foodies streeft naar tevreden klanten en doet dan ook haar uiterste best om de product en bezorg beleving te optimaliseren. Desondanks kan er natuurlijk wel eens iets mis gaan. Heb je feedback of een klacht, stuur deze dan zo snel mogelijk naar info@femkesfoodies.nl, zodat Femke’s Foodies ervan kan leren en er, indien mogelijk, naar een gepaste oplossing gezocht kan worden.